tirsdag 9. februar 2010

Nok en biltur til nabobyen.. og en utfordring fra Frk Lykkelig! :)

Været er fortsatt like fantastisk og sola skinner så det er rene påskestemningen. Det er ikke fullt så kaldt lenger, så det merkes på vegen og langs vegen ikke minst. De store istappene/isblokkene i fjellkantene smelter og faller ned i vegbanen. Var ikke helt høy i toppen da jeg kjørte forbi noen fjellvegger som dryppet vel masse og med isklumper i vegen, huff. De er nå fine da - så lenge de henger der de skal, he-he! :P

Det var kanskje siste behandlingen hos kiropraktiker'n i dag. Nå skal vi avvente litt og se hvordan det går. Det er iallfall stor forskjell og jeg føler meg bedre enn på lenge og "skroget" er bevegelig som bare det. Har noen muskelknuter i setemuskulaturen igjen, men jeg er uansett optimistisk. Håper det ordner seg. Ut på tur i skauen og på fjellet nå, beste treningen som er.  Skulle det likevel ikke hjelpe, så er det bare å ta turen inn igjen for mer knekking, fnis :D

Hadde et par stopp på vegen hjem i "påskesola":
 
Alle bildene ble tatt i Naustdal.


..og så til Utfordringen..

Takker Frøken Lykkelig, den har jeg ikke fått før, he-he! Slettet en del meldinger før helgen, men det skal nok gå. Reglene er som følger:

1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.
2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første spørsmål. Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. Osv...
4. Send denne utfordringen til fem andre.

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?
- E det no på søndag vi reise
* Hva forbinder du med ordet husarbeid?
- Hallo kjære venn, jeg har blitt pappa jeg.
* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
- Hei Eli! :)
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?
- Hei! :D
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?
- Hei og GODT NYTT ÅR!
* Hva er din beste sjekkereplikk?
- Ja takk, tar den.
* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"
- Natta love you
* Hva har du å si til ditt forsvar?
- Ja ok.

Må le litt, det passer jo nesten, hi-hi! :P Den var litt artig da. De 5 jeg velger ut til denne utfordringene er.... ta dah, disse flotte bloggdamene her:

Kate
Rita
Snill Pike
Torilpia
Elisabeth

Lykke til!

7 kommentarer:

Torilpia sa...

Heia :o)

Den var jo morsom da .. :o)

Har fått denne før også - men foreløpig har jeg bare arkivert det bakerst i hodet .. mulig jeg tar den etterhvert :o)

Klemmer!

Kate-Marita Pettersen sa...

Flott at det går bedre med "skroget"
ditt:) ,,, og bildene du har tatt i dag var vinterlig og flotte:)
Morsom utfordring,, takk for den, skal se om jeg får tatt den:)
Ha en fin onsdag,
klem:)

webruci sa...

Thank's for your lovely comment in my blog:) You have an amazing blog!!! with wonderful photos.
I always told, Norwey is one of themost beautiful countries in the world.

Ha en fin dag:)
Robert

Frøken Lykkelig sa...

For noen nyyyydelige bilder!!! Ser ut som om dere hadde en fin tur ja!

Ha en finfin onsdag :-)

Elisabeth sa...

He-he, Eli Krisin.
Skal vel ta den utfordringen, bare gi meg litt tid.
Er ikke så ofte på bloggen lenger :-)

Wenche sa...

*latter*
Det var ein stilig utfordring. Det var litt "god dag mann økseskaft" svar her:-)
Er fint i Naustdal, det har du dokumentert:-) Så bra at du er blitt beire. Men viss ikkje er det berre å ta seg ein førdetur. Her har vi mykje rart:-)

Ha ein flott kveld!

klem:-)

SNILLPIKE♥ sa...

Så godt at kroppen er begynt å fungere skikkelig igjen. Nydelig bilder du har tatt, lenger litt hjem jeg når jeg ser slike bilder fra kysten.

Klart jeg tar utfordringen din, skal få gjort det i løpet av de nærmeste dagene.

Ønsker deg og dine en koselig helg, klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...