onsdag 14. september 2011

Patrick 16 år ♥

Forsiden av bursdagskortet

På mandag på valgdagen feiret vi min eldste sønn Patrick som fylte 16 år. Jammen begynner jeg å få store barn. Et par år til nå så er han voksen.. Han startet på idrettslinjen på videregående skole i høst, så det er stadig nye milepæler. Man blir litt tankefull og "sorterer" mange gode minner når man tenker bakover i tid. Årene går fort, så man skal være takknemlig og glad for hvert øyeblikk man deler. Når det er sagt, så er det kjekt at det bare er barna som blir eldre, he-he! :D
♥ Patrick Thiliban - 1995 ♥
(Sentralsykehuset i Førde, nå Helse Vest)
♥ Patrick - august 2011 ♥ 
(Hamresanden i Kristiansand)

Vi har en god og uhøytidelig tone oss i mellom her i huset - og i familien ellers kan man trygt si, he-he.. Siden eldste go'gutten ble 16 år, så er jo det en alder som ikke er helt ubetydelig for ungdommen selv om man kan si det slik. Patrick tåler godt en spøk selv fra oss i "eldrebølgen" her i huset, så her er bursdagskortet hans:
Detaljer fra forsiden av kortet

Bursdagskort m/kondomer..
...her er innsiden
- kortet er ganske så stort, hele 26 br cm x 15 h cm..
PS - Patty er kallenavnet på fotball-laget! :P
..kondompakken lå "diskrè" i en lomme inne i kortet, ha-ha..
(eneste type pakning butikken hadde inne dessverre)
Baksiden av kortet
Det er lenge siden jeg har laget kort nå og mitt blivende hobbyrom er under oppføring. Fikk shoppet litt på IKEA for litt siden, blant annet en stor pult, hyller, bokser og litt småplukk. Nå går jeg gjennom ALT av kasser som er satt inn der og prøver å få ting i system - omsider. Puh! Jeg har ikke snopet noe nytt scrappestæsj ennå heller, så kortet ble laget av det jeg fant blant rotet mitt. Det tok vel nesten lenger tid å finne frem til ting enn å lage selve kortet, thi-hi! Det var iallfall kjekt å få laget kort igjen, spesielt til en sånn kjekk anledning ♥

Vi hadde en koselig familiefeiring på bursdagen hans. Jeg skal se om jeg får lagt ut noen bilder senere i dag ;)

Her er det antydning til sol og ikke noe regn på gang ennå. Det må nytes.
Ha en herlig onsdag! :D

3 kommentarer:

Anita sa...

Artig sak! Liker godt "takhøyden", hi-hi.... Gratulerer med stor og flott gutt i huset, ja, du får passe godt på han, er nok populær blant jentene kan jeg tro.... :)
Ønsker deg en fin dag!
Klem, Anita;)
(Ps! Likte godt kaken også!!!)

❤ Kaia sa...

Nydelig bursdagskort til en kjempeflott 16.åring.
Og så gøy med nytt hobbyrom...
Jeg må stadig pakke ting ned i kasser pga plassmangel, enda jeg har forholdsvis god plass, men mye vil ha mer...*lol*
Håper alt er bra med dere, og husker jeg ikke helt feil så har du vel snart en ett-åring i huset også (midten av oktober?)
Ha en fin ettermiddag/kveld
Klem fra Kaia

Stinemorღ sa...

Gratulerer med en flott 16-åring!
Han har et sjarmerende smil - blir vel skummelt med jentene det :)
Godt du lagde den lomma på kortet, hahaha.. Utrolig bra!
Skikkelig stilig kort :)

Og ja, det er kun barna som blir eldre - ikke vi!!!

Stor klem ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...