mandag 20. oktober 2008

Nok et... mappekort igjen 0(^_~)0

På lørdag var vi i et kjempegøyt 30 + 30 års kalas for min søster og venninnen Vibeke. Her er kortet som jeg laget til Vibeke - det ble fyllt med te, kakao og sjokolade... og det hørte jo selvfølgelig med ei flaske rødvin, knis! :) Jeg ville lage kort med bilder av begge to sammen og snek i bildene deres på Facebook, men var det noen av de sammen da... not! Sikkert sensurert pga "latterkick" tipper jeg, he-he! Det var ikke vits å spørre mennene deres om hjelp på den fronten, så jeg brukte noen bilder som jeg fant iallfall...

Tror jeg kan si at dette er noe av det mest vintage-aktige jeg har laget uten egentlig å ville det, he-he! Det ble bare slik en hektisk ettermiddag før festen, puh! Unger skulle leveres til barnevakt og mye styr, knis.. vi kom oss av gårde iallfall!

Fremsiden av mappekortet!
Innsiden ble noe uklar i kaoset!
Nærbilde av Vibeke og noen ord til henne!
Baksiden...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...