mandag 16. februar 2009

Min Valentine-sjarmør

På Valentine's Day lørdag fikk min samboer og barn en liten ekstra oppmerksomhet hver fra meg i anledning dagen. Vi pleier ikke gjøre noe spesielt ut av denne dagen egentlig. Vi koste oss hjemme før vi dro avgårde på handballturnering i Førde med snuppa. Det ble en lang dag, men vi hadde det kjekt og hun var storfornøyd med turneringen.

I dag kom samboer'n hjem og spurte meg hvilken dag det er i dag.. Jeg lå der som et spørsmåltegn ... jeg fikk en nyyydelig buketter langstilkede røde roser, stor klem og et skjønt kort vedlagt. Det er jo vel overstått Valentine's Day selvfølgelig! ;) Skjønne mannen ♥ ♥ ♥

Blomsterbuketten var en herlig overraskelse! Jeg og eldstesønn har vært hjemme idag, syke begge to.. blir jo aldri ferdig med "bugs" her i huset, snufs. Har vært kvalm og uvel og muligens er det bihulebetennelse også. Er jeg ikke bedre i morgen tidlig er det tid for en visitt til legen igjen, sukk.. Nå er det nok - har vært noe i hele vinter hos oss jo! :/

Over til noe koselig - se mine vakre røde roser ♥



3 kommentarer:

Eli sa...

Åååååå, du er heldig Eli Kristin! Men bli nå ferdig med all denne sykdommen deres da!!!!

Tar sjansen på å sende deg en smittefri klem!

Sonja sa...

Så vackra rosor... säker på att du inte redan känner dig lite bättre redan?:)
Vi har precis kommit på benen igen o hoppas att det nu så förblir:)
Krya på dig Eli!!!

Kram, Sonja

Made by KKann sa...

Nyyydelige roser - til en Nyyydelig dame!

Go` bedring!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...