fredag 27. februar 2009

Pluggen vår er 2 år idag! ;)

Vi feirer at go'gutten vår Kevin blir 2 år i dag 27. februar... Ja han ligger jo og har bursdag ned i senga si nå, hi-hi! ;) Han er frisk etter brennkopper og skal feires i barnehagen i morgen. Det blir nok stor stas. Nå er stuegulvet fullt av ballonger som han elsker, så jeg gleder meg til å se ham når han kommer opp trappen på morningen ;) Jeg må si det er helt utrolig hvor fort tiden har gått - kan nesten ikke skjønne at det skal stå et 2-tall og ikke et 1-tall på kaka hans, knis!

Det skal bli en koselig dag - jeg avspaserer og har tid til samtale i barnehagen, baking og pynting av resten av kakene og god tid før gjestene kommer. Gleder meg! Nå må jeg legge meg så jeg kommer meg opp på morningen! Natta :P

Forsiden - Kevin er 2 år
Detaljer fra forsiden
Inni - teksten er retusjert bort for anledningen
..og baksiden! ;)

7 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulerer så masse med den skjønne toåringen:)
Ha en super bursdagsfeiring,
klæm og god helg fra Kate.)
Ps, kjempefint kort du har laget:)

Riet sa...

woww ,what a gorgeous lo,l lovethe colours.

hugs Riet.xx

Veronica sa...

Hipp,hurra for Kevin i dag!!!!
Håer dere får en trivelig feiring!!!
:::::
Nydelig kort!!!

Eli sa...

Da må du gratulere med "Pluggen" din! Ogdu gi han en bursdagskos fra meg da!

Klem

Er`n frisk igjen nå?

Gladie sa...

Gratulerer med dagen til småen! :) Håper dere alle er fit for fight igjen snart :)

Rita sa...

Gratulerer med dagen i familien, nydelig gutt du har!! Men det har jeg vel sagt før ;o) Tøft sjørøverkort du har laget til han!!

Ha en strålende helg, Eli. Snakkes til uke igjen

Anonym sa...

Fin, fin gutt har du. Gratulerer så mye med 2-åring i hus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...