tirsdag 24. februar 2009

Snart midnatt...

Måtte bare stikke innom her og ønske dere alle ei riktig god natt! Vi får besøk av svigers i morgen, så det har blitt smårydding og pass av minsten i kveld. Ikke noe særlig PC-tid med andre ord, hi-hi !

Det var kjekt å dra på jobb igjen i dag etter gammelt. Jeg har nemlig ikke vært der siden fredag for en uke siden. Var sykmeldt selv og så fikk vi helgen med mye feber og brennkopper på minsten. Noe skal det være støtt, men jeg føler meg virkelig pigg igjen - det er jammen lenge siden sist jeg gjorde det. Feberen har gått ned på minsten og prikkene ser ikke ut til å plage ham så mye lenger med unntak av de inne i munnen.. Uff, stakkars liten! :) Nåå håper jeg virkelig at vi blir friske og holder oss friske alle sammen. Det har vært en tøff sykeperiode siden starten av desember her i huset. Bank i bordet, nå er det nok!! :P

Her er bilder av minsten tatt på søndag. Tutten er jammen god å ha. Kevin blir faktisk 2 år på fredag 27. februar. Tenk at han er blitt så stooor! Jeg skulle jo ta bilde av ham for å sette inn en bursdagshilsen til ham i lokalavisen.. Vel, det endte med at jeg brukte et noe eldre av ham ;)
Jaja - små, hissige røde prikker i ansikt og munn, hender, tær og stump! Formen har likevel vært stigende siden disse ble tatt, så det går greitt alt i alt.

Tusen takk for koselige hilsener vedrørende smykket mitt. Nei dessverre.. det er fortsatt forsvunnet og jeg finner ikke roen ennå. Jeg har vært ute og lett flere ganger og sjekker alt som popper inn av glupe tanker. Får håpe som mange av dere har opplevd at det dukker opp senere.. Skal sette inn annonse i lokalavisen om smykket på torsdag og lørdag også. Jeg er villig til å prøve alt, savner smykket mitt :)

Nå er det køyetid - god natt folkens!

3 kommentarer:

Eli sa...

Stakkar, ikke greit å være liten da..... Kos dere, Eli! så håper vi snart sykdommene forlater dere...

God natt!

Goklemmen gå til deg i kveld!

Elisabeth sa...

Stakkar liten gutt. God bedring til lillegutten din.

Klem

Made by KKann sa...

Usjameien - ikke morro å være syk - stakkars liten gullegutt! Skjønner at det her vært mye sykdom..æsj det er kjedelig!

Lykke til med annonsene i avisa - håper det kommer til rette!

Stoooor klem til deg også - jeg har vært på shopping i efta - spist ute med ei venninne og sett "Bruder i krig" på kino - en herlig film!

Nå skal jeg legge meg! God natt!

KlemKlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...