fredag 9. juli 2010

Kalyani's familiekalas

Kalyani hadde familiekalas i går og ei venninne på overnatting i dag. De fleste er jo bortreist på sommerferie når hun har bursdag, så vennekalaset tar hun igjen ved skolestart :) Det ble baking og ordning til gjestene i går og hun liker veldig godt å delta aktivt med det. Glutenfri sjokoladekake og fromasjkake ble laget samt skillingsboller og rullekake (den laget min bror). Vi hadde også frisk og god punsj som velkomstdrink til gjestene som hun serverte dem ved ankomst :P

 Bursdagsjenta med gavene fra oss 
- åpnet like etter midnatt til 8. juli :D


~ OPPSKRIFT PÅ PUNSJ ~
 
isbiter
sydhavsnektar
ferske jordbær
1 boks fruktcocktail
kiwi
epler
fersk ananas
druer
appelsiner (i filet)

Dersom man ønsker alkohol i er det bare til å fylle på med noe "godt" i begynnelsen slik at det står og får godgjøre seg i saften/fruktbitene :P

Skjær all frukten i biter. Juster mengde etter antall personer det skal serveres til. Like før servering heller man  i sprite-brus for å få litt bobler. Pynt hvert glass med jordbær m/mye sokker, evt karamelliser dem i stedet. Velbekomme! :)'

PS - denne oppskriften fikk jeg av ham som laget punsj til min søster's utdrikkingslag. Særs vellykket bolle med go'saker, hi-hi!

Min niese Mathilde, Kevin og bursdagsjenta mi Kalyani
Patrick, Kevin og min nevø Mathias

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...