søndag 10. november 2013

Takknemlig ungdom ツ

 
Søndag kveld og en helg er straks over. De går så altfor fort dessverre.
Denne helgen har jeg tilbrakt sammen med mine nære og kjære.
Mye kos, litt arbeid i hjemmet og mye prat og moro. Herlig! :)
 
Min eldste sønn var dessverre bortreist denne helgen - ellers var vi alle her.
 
 
Lørdag var det min dag - unge 42 år, thi-hi. Man er aldri eldre enn man føler seg..
Jeg og eldste datter tok en sjelden bytur sammen. Hun hjalp meg blant annet med å finne klær for gavekort som jeg fikk på bursdagen fra dem. Det ble ei skinnveske og to lange kosejakker. Ikke verst når lokale nye favorittbutikken VI:KI gir deg alderen din i rabatt på en valgfri vare på bursdagen... Den tok jeg på skinnveska, så over 500 i rabatt der, thihi..
 
 
Nydelige roser, gavekort, gode klemmer & susser, frokost på senga...
Grei start på fridagen det ♡
 
Det var ikke noe stor feiring eller markering, for det har jeg i grunnen aldri gjort på dagen. De nærmeste kom på besøk til litt varm mat, noe i glasset og kake.
Koselig kveld i godt selskap.
 
 
I dag har vi feiret farsdag både her i huset og hos min far.
Stor stas med oppvartning og gaver ♡
 
Ei helg til glede og sosialt samvær med de man er glad i.
 
Slike gode dager er sterk kontrast til en familie jeg har fulgt tett på den siste tiden.
Jeg er utrolig takknemlig og veldig ydmyk for det jeg har ♡
 
 
Historien til vesla Ylva og familien Dybing Helander har gjort et sterkt inntrykk. Den vesla tapre jenta sin sterke kamp og familiens måte å takle det hele på har gått rett hjem hos meg. Det får man til å se sitt eget liv i perspektiv, være takknemlig for sine og takke for at jeg faktisk har 4 flotte, friske barn.
Nyte øyeblikkene, være mer tilstede der jeg ER.
 
Jeg blogget om Ylva og Stiftelsen Sykehusbarn tidligere i oktober måned, se her.
Ylva sovnet inn etter lang kamp for tre dager siden, den 6. november..
Men hun tapte ikke kampen, hun vant den - og ble den nydeligste engel...
 
I Drøbak ble det arrangert fakkeltog på farsdagen for Magne og familien, Sykehusbarn,
for hele Norge's vakre, lille engel - Ylva.
 
Kl 19.00 ble det tent lys & lykter både inne og ute her hos oss også.
 
 
Ønsker dere en fin kveld ♡

3 kommentarer:

Liv Janne sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag! Vi har vore på Gran Canaria i 14 dagar, så derfor litt fråværande i nettverda i det siste :)

Made by KKann sa...

Gratulerer så mye med dagen - nydelig, flott og herlig 42 åring!!

KlemAK

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer så masse med overstått, førtito og feiende flott:)

God klem til deg
Hanne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...