tirsdag 29. september 2015

Publiserte bilder hos Fretheim Hotel ツ🚲

Ett av mine bilder fra nettsiden til Fretheim Hotel


Jeg og 27 av mine kjekke kollegaer syklet Rallarvegen første helgen i september.
Vi hadde ei utrolig kjekk helg og storkoste oss på alle måter.
Du kan forresten se innlegget fra den turen her.

🚲🚲🚲

Vi syklet Rallarvegen den 5. september og jeg knipset litt bilder underveis på ferden.
Med mitt kamera, Canon EOS 550D... Det er egentlig altfor stort og tungt til en slik tur.
Grunnet sykling, kamera i sykkelveske, sykkelhansker og hjelm 
så var det mye styr for å klare å zoome inn og knipse litt vettig ^_^
Det ble tydeligvis noen blinkskudd som falt i smak likevel. Så kjekt!

Fretheim Hotel sendte en hyggelig henvendelse etter å sett mine bilder på bloggen.
De har fått 5 bilder til bruk på nettsiden deres for å promotere Rallarvegen.
Det syns jeg er veldig stas. Både at mine bilder ble sett og fenget på en slik måte.
Og selvfølgelig - at de kan være med å promotere en så flott opplevelse som Rallarvegen er.

Bildene i dette innlegget er utdrag fra Fretheim Hotel sin nettside - med mine bilder:


Bildene promoterer Rallarvegspakker som tilbud på Fretheim sin nettside... ^_^


Glimt av natur fra sykkelferden - det er nydelig på Rallarvegen.
Vi var i tillegg maks heldig med været ;)

Noen av mine flotte kollegaer på ferden - her gjør vi oss klar til ei lita pause ;)

Bilde tatt i farta faktisk, hihi!!
Wenche og Reidun i bildet :)


Jeg har gitt Fretheim Hotel lov til å bruke bildene gratis mot bildekreditt.
Dette er altså ikke noe sponset innlegg, ei heller får jeg noe for å promotere hotellet.

Syns det var kjekt å bli kontaktet slik. Dessuten la vi merke til hotellet i Flåm.
Det er et nydelig hotell - se mer info i bildet under her. 

Om du skal sykle Rallarvegen og vil bo i Flåm, så anbefaler jeg hotellet som ligger helt sentralt.
Selv vil jeg tilbake og sykle mer - ett av alternativene er da å bo i Flåm under oppholdet.
Da blir det Fretheim Hotel i så fall ;)


Bilde & info tilhørende Fretheim Hotel



Fin tirsdag! ;)

1 kommentar:

Line Kristine sa...

Kjempefine bilder! Skjønner godt at dette er stas, ja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...