torsdag 5. mai 2016

Konfirmantkort #2

Forsiden på konfirmantkortet til Kristoffer.
Bildet tok jeg av ham i et bryllup i juni 2015.


Jeg velger å legge ut kort nummer 2.
Det var det siste kortet av totalt tre som jeg laget.
Da hadde jeg funnet flyten og ting gikk veldig mye lettere ^_^

Jeg deler ikke tags m/bilder og kloke ord denne gangen.
Bagasjetag med Manchester United-bilde er heller ikke delt i dette innlegget.
Den kan du uansett se her ;)

Her kommer glimt av kortets detaljer - basen er en matavfallspose i papir.

Mye detaljer - og tags

Nå har det minket en del i blomster- og bokstavbeholdningen min ^_^
Flere nærdetaljer ser du her...
Kortet brettet ut, sett fra venstre - side 5, 6 og forsiden
Kortet brettet ut, sett fra venstre - side 2, 3 og 4

Håper kortet faller i smak.
Og at dagen blir toppers! :)


Når dette skrives er vi på besøk hos eldste sønn i storbyen.
Kjekt :D

Nyt kvelden. Vi har tatt langhelg :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Veldig fint! Imponerende hva du får til! Det må være en skatt for konfirmanten også.

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...