onsdag 11. januar 2017

Lesetips (krim)

Mørketid er lesetid. Mye krim hos meg.

Det leses alltid her og jeg glemte bare nesten å legge ut de siste bøkene jeg har for hånden.
Bloggen har blitt litt som mitt arkiv for leste bøker som den er for strikk og fjellturer :)

I julen leste jeg ferdig "Den niende graven" av Stefan Ahnhem.
Da hadde jeg lest mer av ham tidligere. Liker stilen, men den er rimelig grotesk.
Vi følger politietterforsker Fabian Risk. Det er iallfall en til bok i serien, "Offer uten ansikt".
Den er utgitt etter Den niende graven, så jeg leste dem i litt feil rekkefølge uten at det gjorde så veldig mye :)


Jeg får ofte litt "heng" på forfattere jeg liker å lese. Da blir det gjerne flere bøker på rappen i samme sjanger.
Det gjelder også bøkene av Hanne Kristin Rohde. 
Jeg har lest boka "Bare et barn" og holder på med "Gudmoren". 
Det er en serie om Wilma Lind og det er gjerne en fordel å lese dem i rett rekkefølge.


Anbefaler dem alle.

Fin torsdag til deg ;)

2 kommentarer:

Strikkelene sa...

Har lest samme bøker - og er helt enig med deg :) :)

Holder på med gamle Holt-bøker, så krim er min greie for tida

Klem, Lene Sofie

anettesbokboble sa...

Så flotte lesetips! Har ikke lest noen av dem, så nå har jeg ført dem opp på leselista :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...