tirsdag 12. juni 2018

Willums selebukser

Digger denne buksa - Willums selebukser av danske designer PetitKnit.
#willumsselebukser

Jeg prøver å få strikket litt foran tv-skjermen - sånn litt ut på kvelden.
Har mange planer, men så lite tid. Det er harde prioriteringer nå mellom fjell og forpliktelser 👀😂

Denne selebuksen har jeg ønsket å strikke lenge.
Siden eldste sønn har en kompis med en liten tøffing, så fant jeg ut at jeg kunne bedrive litt gavestrikk.
Så dermed ble denne til. Har mere av det supre garnet, så kan jo kanskje supplere med noe tilbehør senere.

Hengekøyestrikk kan anbefales - iallfall for mindre prosjekter ;)

#hengekøyestrikk


W I L L U M ' S   S E L E B U K S E R

Her er selebuksa ferdig montert og med knappene på.
Utålmodig etter å vise at det strikkes ble disse bildene tatt.
Den var ikke dampet og det sterke sollyset var vel ikke rette tiden for knipsing.


Oppskrift: Willums Selebukser av PetitKnit
Garn: Dalegarn Lille Lerke #8114
Pinner: 3mm
Str: 18-24 mnd

Tilbehør: 2 kokosknapper med teksten ❤knuser


Skulle prøve å ta noen bilder utendørs i ettermiddag, men det ble heller en dans langs veggen i blesten.
Vinden øker og det ser ut som vestlandsværet er på veg tilbake etter uker med sol og tørketid :P
På torsdag skal det hølje ned. Må nesten si at det skal bli deilig med litt innevær.
Å få tid og lyst til å gjøre noe inne i stedet for å bare være utendørs.
Og terrenget trenger ei skikkelig god bløyte så vi får lov til å fyre opp bål igjen snart :D
Meeen... fredag starter helgen igjen, så da kan det godt bli sol og skikkelig turvær!
Mye som skjer og mye ugjorte planer!


Med væromslag i vente, så kan kanskje noen bøker være kjekke å lese?


L E S E T I P S


Jeg leser nå boka "Skorpionen" av Øystein Wiik. Boka "Enken" av Fiona Barton har jeg lest.
Jeg gleder meg til "Heksen" av Camilla Läckberg som jeg har lånt av min søster.

Ønsker deg ei fin uke videre! :)

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Herlig klassisk bukse, jeg liker veldig. Garnet er så fint og
fargen bare fantastisk. Super har du laget.
Det blir fint å se med Baby for deg :-)))
Jeg hadde i går sykkeltur, herlig. Vi har hatt regn og så var ikke
så varmt... veldig fint lys og farger.
God uke deg, jeg reiser til barnebarn... GLEDE :-)))
Klem fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...