mandag 18. juni 2018

Tantestrikk: Puttygenser 💛

Putty-love 💛
#puttygenser

Jeg har bare lagt min elsk på dette enkle, men så skjønne mønsteret.
Putty fra Sandnes garn. Det er en skikkelig klassiker.

I mars strikket jeg puttykjolen til jenta mi,
Jeg syns den kjolen er noe av det fineste jeg har strikket noen gang.
Denne her kommer omtrent like høyt opp på lista.

Og - fargen mørk sennep. For en farge. Passer til så mye ;)

Puttygenser i Yaku  (100% merinoull)

Oppskrift: Puttygenser fra Sandneshefte #1804, "Strikk til barna"
Garn: 3 nøster CaMaRose Yaku 4/16, farge #1980 mørk sennep
1 nøste Sandnesgarn Sisu, farge #3082 brun
Pinner: 3mm
Str: 4 år til en tøffing på ferske 3 år

Puttygenseren
- @eli_strikk på instagram

Litt detaljer kommer her;


Tok genser ut i vinden for en kjapp fotoshoot 😊
Fikk tatt 2-3 før den ville blåse bort.

Puttygenser i herlig merinoull.
Garnet Yaku - noe så kjempeflott å strikke med. Må bli mer i Yaku ;)

Nyt uken - siste hektiske uken for oss før barna tar sommerfri! ;)

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Vakker genser, jeg liker. Og puttykjolen du hadde strikket... ja denne var
så DEILIG... jeg elsker :-)))
Sandnes har vakre mønster og fantastisk garn... en forførelse.
I ettermiddagen jeg lager syltetøy - jordbær :-)) også en forførelse :-)
Hilsen til deg. Klem fra Viola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...