søndag 11. november 2018

Nordisk sommertopp #2

Nordisk sommertopp strikket i Sandnes Line
@eli_strikk

I oktober kom jeg over 6 stk nøster med Sandnesgarnet Line i nydelige korallfargen.
Den var tenkt til en sommertopp til meg selv - evt kjole til vesla.
Det ble en nordisk sommertopp til meg selv ^_^

Jeg strikket sommerkjolen til meg selv i juli. Den ble brukt i sommerferien.
Eldstejenta fikk seg en sommertopp i korall.
Vesla fikk en sommertopp i restene etter min kjole. Den er ikke blogget ennå tror jeg.

Disse bildene viser begge jentene mine og meg i nordisk topp eller kjole i Fjällbacka:


Nå er jeg altså klar med en ny topp til neste sesong :)


Oppskrift: Witre design sin Nordisk sommertopp på Ravelry
Garn: 6 nøster Sandnesgarn Line #4234 farge korall
Pinner: 8mm
Str: L/XL


Garnet Line er helt perfekt til sommersbruk.
Det kommer i en nydelig fargeskala også.

Det er nok fare for at det kan bli flere slike sommertopper....

#nordisksommertopp

Da ønsker jeg en fin søndag videre! :D

1 kommentar:

Siddis back home sa...

Så flott den var, nydelig farge! Ha en flott søndagskveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...