lørdag 6. april 2019

Vår på vestlandet!

Det spirer og gror i spann og krukker

Et lite livstegn på bloggen :) 
Jeg har ikke kapasitet til å holde den aktiv, men noen rykk i ny og ne må til.

Jeg er imidlertid aktiv på instagram og har to kontoer der om du vil følge med;
@elishideout - fjellturer/utendørs
@eli_strikk - det er selvfølgelig strikkegalskapen som dokumenteres der

Det er sol og skikkelig vårfølelse her. Har sittet ute med kaffikoppen og ser store forandringer fra dag til dag.
Det spirer og gror i spann og krukker. Kjekke tider for uteliv - altså fjellturer og aktiviteter utendørs ;)
Det er spennende å se hva som dukker opp av stauder og busker.
Har supplert litt nytt også - gleder meg til å komme i gang med hagearbeidet.


Et øyeblikk da jeg mente meg rimelig alene utendørs, så dro jeg frem kamera for å knipse noen få vårtegn ganske kjapt.
Har mye innsyn fra naboer og forbipasserende ennå (dessverre), så prøvde å gjøre dette i skjul så ikke de tror jeg har "tiltet" her 😂


Hagelaget hadde besøk av en av forfatterne bak boka "Stauder - hvilken plante hvor".
Jeg fikk dessverre ikke gått, men har kjøpt meg boka til inspirasjon.
Har en del planer - blir tatt steg for steg på sikt.

Etter det lille jeg har kikket i boken, så blir dette en flittig brukt guide til stauder og hageplanlegging.
Boka er skrevet av Tommy Tønsberg og Kenneth Ingebretsen og kan virkelig anbefales.

De to karene driver forresten nettstedet Garden Living om du vil søke info og inspirasjon til hagen der.


Ønsker alle ei riktig god helg! Her skal sola nytes 🌞

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Hilsen til deg... til Vesterålen :-)))
Ha riktig god våren.
Hilser fra Viola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...