fredag 25. januar 2008

Lykkelig og takknemlig!

Jeg er så utrolig lettet og takknemlig - fikk brev fra arbeidsgiver i dag om at jeg likevel ble innvilget permisjon uten lønn for juni og juli samt uttak av ferie som ønsket, ju-huuuuu!!!! Fra før av har jeg fått redusert stillingsprosenten for 2008 fra 100% til 80%... herlig!!

Jeg starter i jobb igjen den 6. februar og med dagens gode nyheter går nå barnepasskabalen sammen like til det er nytt hovedinntak i barnehagen i august - og da må jo minsten bare få plass, ikke sant? Nå står han på 19. plass på venteliste for barn i alderen 1 - 2 år i vår kommune.. Ikke helt full dekning her nei :)

AAaaaa, føles som om 1000 kg er løftet fra skuldrene mine. Har bekymret oss sånn for hvordan vi skulle få pass for hele perioden. Dette er så ideelt også, for nå får jeg enda mer tid hjemme før minsten starter i barnehage og er komt inn i den tralten med barnehage, skole, osv.. Det er liksom nå det passer best. Gjett om vi skal kose oss! At jeg er hjemme i sommermånedene er kjempebra for de eldste også selvfølgelig, for de har jo skolefri og ikke noe pass heller i den perioden. Alle gode ting er 3! Har gått og glist i hele dag, hi-hi ;)

1 kommentar:

Sonja sa...

Visst är det härligt när en sådan viktig o angelägen sak löser sig så bra:) Jag förstår att du är lättad! Bara njut!

Kram Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...