tirsdag 1. januar 2008

Og vi er i 2008

...jupp, kan ikke si jeg liker det... for det betyr at nå er 2007 over med alt som det innebærte og flotte opplevelser... og den 6.2 starter jeg i jobb igjen, snufs... gruer meg, for jeg vil ikke ennå :) Så nå kan jeg ikke si "skal ikke i jobb før neste år" lenger... Dagen med stor D nærmer seg dessverre med stormskritt, sukk...

Jeg skal gjøre litt ting med alle tre barna i januar som jeg ikke kan gjøre når jeg er tilbake i jobb igjen iallfall. Huff, det har vært godt for alle tre at jeg har vært hjemme denne tiden.. ja for hele familien tror jeg :) Og jeg har hatt tid til alt som har skjedd av avtaler og aktiviteter på dagtid og kveldstid uten å planlegge og sitte med dårlig samvittighet i alle retninger. Heldigvis skal jeg jobbe i 80% stilling i 2008, men det skal bli litt av en kabal å få alt til å gå i hop... Hvis jeg vinner i lotto blir jeg hjemme i ett år til, hi-hi! :)

Selv om jeg ikke var klar for 2008 ennå ble den markert med en kjempekoselig kveld sammen med familien. Her er noen glimt fra gårdsdagens feiring, he-he..


FyrverkeriBig mama Eli, Patrick, Henning og Kalyani i Barnekjippen!Patrick og KalyaniNyttårsbukker hos oss med venner klar for runden sin he-he...Kevin er en trøtt liten tigergutt i BarnekjippenEli Kristin & HenningFyrverkeri

1 kommentar:

Sonja sa...

Vilka underbara bilder - dom kommer att bli en fröjd att scrappa sen:)

Lycka till med allt på det nya året Eli!

Kram Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...