mandag 19. januar 2009

En utfordring...

Fikk for alt for lenge siden ei utfordring av Kate der jeg skulle fortelle syv ting som ingen vet om meg. Vet ikke om det er så mye som ingen vet om meg, men her kommer det i alle fall syv ting som ikke mange vet om meg her på nett :)
  1. Jeg er nå forlovet med min første kjærlighet, Henning.. Vi var sammen et par år da vi var tenåringer ♥ Tenk at vi skulle finne sammen igjen etter så mange år på hver vår kant, hi-hi!
  2. Jeg har sertifikat for tung motorsykkel og har lyst å kjøre på tur - men jeg eier ikke MC selv (foretrekker chopper-sykler)
  3. Jeg har operert ørene mine og har ikke lov til å dykke eller svømme under vann.. snufs..
  4. Jeg liker ikke å møte et rotete kjøkken om morningen.. da er jeg trøtt og vil ha det rent og greitt :o Gidder ikke begynne å rydde som det første jeg gjør på morningen, fnis..
  5. B-menneske
  6. Var aktiv fotballspiller i mine glansdager (samt turn og handball)
  7. Nå er jeg blitt veldig bedagelig anlagt - men jeg liker å komme meg ut på tur eller trene sammen med noen. Trenger et spark bak for å komme i gang eller prioritere det midt opp i hverdagstravelheten :)
Utfordringen ønsker jeg å sende videre til Nina, KKannDesign, Rita og Eli.

3 kommentarer:

Nina sa...

Jeg ble nesten litt redd jeg nå *ler* Trodde kanskje du hadde en utfordring ang kort. Det er nemlig det verste jeg vet, så nå ble jeg lettet.

Eli sa...

Jeg får ta denne utfordringen på strak arm nå!!!!
Det er vel noe selv ikke du vet om meg, vennen!

Kate-Marita Pettersen sa...

Så morsomt at du fant tilbake til din første kjærlighet!!
Jeg har også spillt fotball og turnet:)
....og jeg er også B-menneske
.....og jeg hater rotete kjøkken, både morgen, middag og kveld...
Koselig at du tok utfordringa mi til slutt:)
Godtirsdagsklem fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...