fredag 12. juni 2009

Preikestolen (604 m.o.h.)

Jeg har hatt ei flott uke med mange spennende inntrykk og opplevelser. Først var jeg på Preikestolen Fjellstue i jobbsammenheng mandag til tirsdag. Det var en nydelig plass og turen opp til Preikestolen er jo verdt alt alene, hi-hi :D

Her er noen bilder fra turen - og flere ser du her.

Infoskilt om turen opp på platåetInfoskilt om turen opp på platået

Turen gikk i ulendt terreng, mye stein.. og myyye turister og språk :PTuren gikk i ulendt terreng, mye stein.. og mange turister og ulike språk :P

Slapper av på selve Preikestolen etter turen opp i plaskregn og hagl :DSlapper av på selve Preikestolen etter turen opp i plaskregn og hagl :D

Den magiske Preikestolen med sine 604 m.o.h. Majestetisk platå :)Den magiske Preikestolen med sine 604 m.o.h.
Majestetisk platå :)


Utsikt ut takvinduet fra rommet mitt kl 07.00 tirsdag morning! :DUtsikt ut takvinduet fra rommet mitt kl 07.00 tirsdag morning! :D

5 kommentarer:

Sonja sa...

Vilka otroliga bilder... vilken utsikt! Måste vara mäktigt o se... synd på det usla vädret bara!

Kram Sonja

Lise Katrine sa...

Så bra at du har hatt ei fin veke!
Preikestolen har eg og vert på, det er virkelig noke å få med seg. Men no er det faktisk 11 år sidan eg var der, så kanskje det kunne vert på tide med en ny tur...
Du er en dyktig fotograf, mange fine bilder!
Ha ei fin helg!
Klem, Lise

Inger Marie sa...

Er så imponert over alle fjellturene du er med på og så masse herlige bilder du deler.
Nydelig kondolanse kort du har laget også
Ha en flott helg
God klem

Gladie sa...

Fantastiske bilder - men at du torde ligge sååå nær kanten? Jeg hadde nok aldri våget, får høydesug... - synd med regn men det gir jo en egen stemning i bildet, da :)

Elisabeth sa...

Hit SKAL jeg også i sommer. Trodde faktisk den var høyere...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...