søndag 21. juni 2009

Runar er blitt fjortis

Vel, han ble det egentlig den 3. juni, men det er kompisbursdag idag. Sønnen min skal dit på overnattingskalas, så jeg hev meg rundt og mekket et kort til ham i full fart :D Bildet er hans profilbilde på Facebook og bildet av de to gutta er min sønn og Runar fra 2002. De to viser med fingrene hvor mange mål de scoret i en 10-minutters kamp; de vant nemlig 9-0!! :D Artig å mimre litt tilbake i tid - for årene de går jammen fort!


Plastlomme for penger til venstre i kortet


Ungene har tatt sommerferie - og det skulle virkelig jeg ønske at jeg kunne gjøre også, hi-hi. Nå er endelig go'været meldt, så det blir vel litt roligere og varmere dager fremover. Jeg beklager dårlig med bloggbesøk og kommentarer fra meg den siste måneden, men det har gått i ett. Denne helgen har jeg "ligget på lading" og bare slappet av (nesten), så vi "sees igjen" snart :P

Ha ei herlig uke!!

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Kjempe flott og personlig kort.
Ja tida flyr utrolig fort...
Ha en fin kveld!
Klem fra Inger Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...