søndag 29. november 2009

1. søndag i advent

Tiden flyr - utrolig at det er starten på advent i dag! :O Vi har hatt ei hektisk helg, så helt klar er jeg ihvertfall ikke.. men det får bare bli slik, stresser nok som det er for tiden, he-he!

På fredag dro jeg & min kjære til Bergen og fikk tegnet kjøkken til nyehuset samt feiret julebord med jobben ombord på hurtigruteskipet M/S Midnatsol på kvelden. Den lå ved kai altså. Vi overnattet på hotel Admiral og koste oss der. På lørdag fikk vi "raidet" butikkene og gjort unna mange julegaver før vi kjørte hjem igjen. Koselig, hektisk og moro helg. Vi angret på at vi ikke ble igjen en natt til for å "slappe av", men det får bli til en annen gang :)


Utsikt fra hotellrommet utover hele vågen

Bergen havn - "inni Vågen" :)

Idag har vi vært i familiekalas til nevøen min før alle dro til by'n for å delta i julegrantenning på torget, gløgg og julekaker. Jeg stakk innom Kreativiteten på veg hjem og fikk kjøpt med meg 3 flotte julegaver også. Mye flott å finne der.

Må forresten nevne at på veg til kalaset stoppet vi i 2-3 minutt og tok bilder til årets julekort. Ikke lett med 3 barn i ulik alder og ikke like stor "glede" for slik foto-shoot, hi-hi. Julekort er iallfall bestilt allerede, så det gikk ok tross alt.


Min niese og min datter med julegrana i bakgrunnen

Jeg har ikke pyntet til jul i det hele tatt - med unntak av min nye adventsstake, he-he. I år ble det et flott sølvfat, 4 stk hvite kubbelys og tall i sink. Syns det ble flott og stødig. Jeg har dessverre ikke fått pyntet oppi den ennå - tror det blir noe mose og kongler etterhvert :)

Så tenner vi et lys i kveld.
Vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv,
og oss som er til stede.
Så tenner vi et lys i kveld.
Vi tenner det for glede.


Ha ei koselig adventstid!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...