mandag 14. juni 2010

Andreea 11 år

Denne jenta har allerede blitt 11 år, men hun feiret dagen i ettertid. Kortet får hun først nå.. Litt treg her, men tiden og energien har dessverre ikke strukket til. Det er en klassekompis av min datter. Bildet har hun lagt ut selv på sin Nettby-side, så vi "lånte" det fra henne. Det var et litt tidig bilde syns jeg :P

Fremsiden av kortet
- den nydelige turkise blomsten har jeg fått av snille Rita :)
Enkel innside med sladdet hilsen til høyre
Baksiden

Jenta mi var i bursdagskalas til en klassekompis på lørdag. Jeg laget et kjappiskort til ham også, men det var så enkelt at jeg dropper å legge det ut... Moren satte pris på det, men det var viiiirkelig enkelt, nesten litt pinlig.. Jaja, hadde hverken ork eller kreativitet til å lage kort den dagen. 

Ha en god mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...