søndag 1. august 2010

Turist i egen by

Sommerværet har ikke vært det beste her på disse kanter i år. 
De to eldste er på ferie hos pappa'n sin og min kjære måtte jobbe hele helgen også. 
Minsten og jeg må finne på noe utendørs uten de altfor store fysiske utskeielsene.
I går ble det dermed en tur i byparken for å se på de flotte statuene som er utstilt der i anledning Florø by sitt 150-års jubileum

Jeg tok med kamera mens minsten løp rundt som en tornado og utforsket det som var der. 

Jr syns det var et spennende besøk i statue-parken :)

Det er mange flere statuer som er utstilt i hovedgata (Strandgata), men det får vi ta en annen dag. 
Synd at mange av disse bare er til låns i år. 
De pynter opp der de står og de får iallfall mange lokale og turister til å ta seg en tur i sentrum både med og uten kamera for å se på dem.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg er alltid glad for å få nye lesere så det er veldig koselig at du vil legge meg til i blogglisten din :)

Made by KKann sa...

Hei hei hei - der var du og her er jeg..ja vettu det har blitt lite blogging på meg i dt siste..men men - sånn er det vel om sommeren!! Ikke hadde vi nett heller - i deilige Danmark!! Gurimalla så masse flotte bilder - jeg har scrollet og scrollet - morro å se!!
Åsså har du termin 15. oktober - min lille (store) stjerne har bursdag 14. oktober..smil!!

Ha en fin fin sommer videre og kos deg i tiden med stor mage - det er en fin tid det også!!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...