tirsdag 11. januar 2011

Endelig litt scrapping, wee! :)

Jenta mi var i pysjamasparty hos Frida på fredag. Jeg rakk ikke å scrappe kortet til selve bursdagen, men jammen holdt jeg ikke på å glemme å blogge det også. Kortet er i str 12 x 18 cm m/bokmerke, en svært uvanlig størrelse for meg iallfall.. men så har jeg ikke laget noe på evigheter heller.. var det i oktober at jeg pakket ned alle scrappesakene..? Tror det! Har kjent at lysten til å lage kort er tilbake, men alt stæsj og utstyr er fortsatt nedpakket i påvente av innkjøp av pult og hyller m.m. på IKEA.

Jeg husket nesten ikke hva jeg trengte, så det ble noen turer opp og ned trappen etter småting som selvfølgelig lå innerst og nederst og ja... men likevel veldig viktige sådan, he-he. Brukte en del tid bare på det, fnis.. Gleder meg til å kjøpe inn stæsj og lage til invitasjoner, bordkort og sånt til minstejenta sin dåp i februar nå.. ♥ Hvis noen har gode tips til det formålet er det bare å gi meg en tilbakemelding - setter stor pris på det. Føler meg litt rusten og tom for idèer ennå, he-he!

Her er kortet til Frida
Fremsiden m/bilde av Frida
Foto: Profilbildet hennes på facebook

Innsiden av kortet m/hilsen fra jenta mi til venstre
Bokmerket skjult i lomme til høyre i bildet
Enkel bakside...

Det var så nydelig solnedgang ute at jeg måtte bare ta bilde på kjøkkenet og få bakgrunnen med :)

Selve bokmerket
Frida liker "Twilight", så da googlet jeg et passende motiv.
Vet dessverre ikke hvor jeg fant det.
Selve teksten sier følgende:
Ha en fin tirsdag kveld! :)

2 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Et nydelig kort! Det blir så personlig og flott når man lager de selv. Jeg lagde en del før, men nå finner jeg ikke tiden til det.. hihihi :)

Kjempe koselig å høre fra deg i bloggen min igjen! Hyggelig at du liker smykkene mine :)

Jeg behandler, mikser og fikser alle bildene mine i Photoscape. Det er gratis og laste ned - tror du finner det på www.photoscape.org
Drømmen min er Photoshop, men det er jo innmari dyrt.. stønn;) Så dette duger enn så lenge.

Håper du får en koselig helg sammen med barn og mann!
Stor klem fra Stinemor

renate sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Jeg ser du er ei kreativ jente selv!! Så mange fine kort du lager:) Gleder meg til å følge deg videre:) Hilsen Renate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...