fredag 7. januar 2011

Nytt år og nye muligheter

2010 gikk raskt unna og det gjør vel 2011 også. Tenk - vi er allerede ei uke inne i det nye året :) Kanskje på høy tid å vise noen bilder fra nyttårsaften selv om jeg ikke knipset så mange bilder den dagen. Faktisk tok jeg ikke bilder av en eneste rakett siden den store nyttårssalutten (fellesfyrverkeriet) ble avlyst grunnet dårlig vær. Av samme grunn holdt jeg meg for det meste innendørs med god mat og godt selskap hos mine foreldre, hi-hi! :)

Bildet over er av samboer'n, Kevin og Kalyani før de gikk i Barnekjippen i ruskeværet. Det er en unik tradisjon her i by'n og en liten "avlegger" for de små som oftest går glipp av Kjippen som går av stabelen ved midnatt. Du kan se flere bilder og lese mer om fenomenet Kjippen her i lokalavisen - eller om flere tidligere Kjippen-innlegg i bloggen min her :)

Flere bilder av utkledde små og store her... Kevin skiftet fra Kaptein Sabeltann til Batmann mellom slagene, litt usikker på hvem han ville være.
Et par bilder av min bror før han dro på fest og i Kjippen.. dette er før den "lekre" sminken ble lagt, he-he..! :O
Jeg & min kjære hadde 2-års forlovelsesdag om det heter noe sånt, fnis..   Det ble ikke feiret så veldig for å si det sånn, men greitt nok.. :)
Nyttårsforsett pleier jeg ikke å ha, men kanskje kan det være verdt å ha ekstra fokus på følgende... tid og opplevelser med familien... tid og opplevelser med venner... stresse mindre... tid til kortlaging/strikking/hekling... tid til fjellturer... tid og ro til å leve og være mer tilstede, akkurat her og nå.. :) Det skal jeg ha fokus på for å nyte det gode liv med de som jeg er glad i, he-he! ♥

Ha ei riktig god helg! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...