mandag 2. mai 2011

Lilla pannebånd...

Wow, hva strikkes på pinnene her for tiden... perlestrikkede pannebånd ja.. Fikk noen "ønsker" om pannebånd, så jeg tenkte jeg skulle få de unna. Dette laget jeg før helgen, men mottakeren har ikke fått det ennå. Det er til min skjønne niese Mathilde. Håper at det passer :)

Som "vanlig" altså - perlestrikkede pannebånd i dobbel tråd med garnet Merino Extra fine, farge lilla. Jeg tror at fargenr er 22. Pinnestørrelsen er nr 6. Jeg la opp 15 masker til henne.

Det har vært STRÅLENDES sommervær her i Florø de siste dagene, så vi har vært opptatt med å være ute og bare nyyte go'været. Det er noe overskyet i dag og det er bare deilig. Gjør litt både innendørs og utendørs med god samvittighet, he-he :D Jeg har en gutt hjemme fra barnehagen i dag også. Formen er fin den, men han ble skikkelig frostig og fikk feber i går kveld, så da kan han få slappe av hjemme i dag. Litt skummelt med sol & varme og litt vind så tidlig på året. Helt sommer er det ikke ennå.

Ha ei flott uke, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...