søndag 29. mai 2011

Siste konfirmant-"kort" for i år! :)

Forsiden på et "hel-scrappet" album :P

Dette er siste bestillingsverk for nå som jeg tok på meg tidligere i år. Det skulle være et kort, men så fikk svigerinna mi PC-kræsj og dermed endrede planer for konfirmanten.. og jeg fikk et spørsmål om et noe utvidet konfirmantkort, he-he.. Klart man må hjelpe til, men det er ikke så enkelt når man ikke har scrappebutikk i by'n. Det meste må bestilles med flere dagers leveringstid til oss, men jammen fant hun et type album likevel. Det var brunt og med små plastlommer, men etter en del liming og miksing ble det et skikkelig "altered" album både med og uten plastlommer m/innhold :) Med album og ca 40 tilsendte bilder av konfirmanten som utgangspunkt ble dette resultatet, he-he :P

Flotte konfirmanten Christoffer

..vi begynner med starten..

Christoffer med mor og med tanta




Christoffer og flere kjente fra Rosenborg..

Plass til pengegave bak bildet og slettet personlig hilsen til høyre


The end!

Detaljer fra albumet


Flere detaljer.. hvis du klikker på bildet blir det større og du kan lese "kloke ord" til konfirmanten, 
blant annet diktet "Våg å være" av Hans Olav Mørk. 
Veldig passende til en konfirmant :)

Det ble litt hastig album i stedet for kort sånn på tampen til konfirmanten, 
men giverne ble fornøyde.. og jeg håper konfirmanten blir det også! :P

Dette albumet ble altså laget tidligere i uken.. 
Har vel nevnt det her også før, men jeg takker nå nei til alle forespørsler om bestilling av kort. 
Det ble så mye og har tatt så mye tid at fra slutten av april har jeg takket nei - og det gjelder til over sommeren. 
Jeg syns det er så vanskelig å si nei når folk spør..
 og for at det ikke skal bli noen som føler seg forbigått eller utelatt sier jeg nei til absolutt ALLE 
som spør uansett anledning i denne perioden. 
Det blir kun laget for eget bruk her i huset, he-he. 
Nå blir det mer sol & sommer, så jeg vil prioritere familien, fjellturer og bare å nyte dagene uten å ha bestillinger å tenke på. 
Det er utrolig kjekt at så mange ønsker kort hos meg, 
så det er veldig koselig å få så flotte tilbakemeldinger på hobbyen sin. 
Setter stor pris på det :)

Ellers har det vært ei hektisk uke på annet vis også. 
Det har blitt noen småturer med ungene, behandling hos kiropraktor (i nabobyen), 
blåtur med jobben og full action med Vestkystcup i handball i helgen. 
Ikke noe tid for avslapping med andre ord, hi-hi! 
Utrolig artig, men bloggetid og besøkstid i bloggeverden har det vært fint lite av :) 
Må takke for flotte kommentarer og eposter fra dere. Skal svare og besøke dere alle etterhvert.

Må bare nevne blåturen med jobben. 
Det er så fantastisk kjekt å bli invitert med på sosiale ting når man er hjemme i permisjon. 
Jeg jobber i Statoil Forpleining sin avdeling i Florø og vi hadde blåtur sammen med gjengen på Statoil Base. 
Vi holder alle til på Fjord Base
Det var nesten 50 feststemte som dro på båttur sammen - deriblant godeste Rita!! ;) 
Ingen visste noe om opplegget på forhånd. 

Denne gangen ble vi hentet med båt, fraktet ut til øya Reksta og var innom bedehuset (!) 
før vi endte opp på Klokkargarden for full oppvartning. 
Det manglet ikke på hverken tørt eller vått for å si det slik, fnis.. 
En kjempetrivelig kveld i lystig lag. 
Blåturen er liksom årets event på jobben for alle samlet og det blir alltid like kjekt! :)

Nyt søndagskvelden og ha ei flott ny uke! :D
Her er det sofa og klesvask resten av kvelden, hi-hi!

2 kommentarer:

Rita sa...

Å du og du, så tøft dette ble da!! Helt annerledes enn jeg så det for meg når du forklarte. Nok en gang masse lekre detaljer fra A til Å :

Flotte bilder Margrethe har lagt ut på FB av CA. Kjekt når en deler på å ta blinkskuddene. Og motivet er jo så søt i seg selv.

Takk igjen for en flott blåtur på fredag, jammen har vi det kjekt på tur vi altså ;);)

Vi snakkes, klem

Elisabeth sa...

http://skorpion71.blogspot.com/2007/11/ostekake.html

Kan jeg spørre hvor du kjøpte formen til denne ostekaken ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...