onsdag 8. august 2012

Torjus 5 år

Forsiden av kortet til kaptein Torjus

Det er kompisbursdag igjen. I dag er det Torjus som skal feires og gjengen er klar. Jeg fikk laget et bursdagskort til ham i går kveld. Denne gang ble det brukt rester fra tre ulike typer mønsterark med "skumle motiv". Jeg hadde også to ulike Sabeltann-tags fra plagg igjen - dermed forsvant de to siste av de også. Huff, blir krise til neste kompisbursdag tror jeg! ;)
Litt nærmere glimt av kortet.. alle "diamantene" er fra Sabeltann sin skatt.. O_^

Bildet av Torjus tok jeg i sjørøverbursdagen til Kevin tidligere i år. Det ble tatt bilder av de fleste gjestene tror jeg. Det var faktisk genialt, for dermed har jeg hatt motiv til alle bursdagskortene til gutta boys, knis! ;) Herved ble det et passe skummelt kort til en liten, men stor tøffing! :D
Innsiden av kortet.. siste "Sabeltann-tag" på venstre og delvis sladdet personlig hilsen til høyre
Baksiden av kortet - med personlig stempel...
Regn ute og innekos for min del. Heklekroken kommer til å gå flittig ikveld igjen vil jeg tro! ;) 

Ha en fin onsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...