torsdag 15. august 2013

Kjole med tvist ♡

Snuppa i sin kjole med tvist! ;)

Jeg så en kjole hos Pickles som fenget min nyskjerrighet. Den var litt annerledes enn de andre sommerkjolene.

En enkel og lettstrikket sommerkjole pyntet opp med en flette på ryggen.
Fletten former kjolen og gjør den feminin og spesiell.

Fargene likte jeg også - og siden de solgte kit med garn & oppskrift på sommertilbud la jeg inn en bestilling. Jeg valgte samme farger som i Pickles sitt eksempel. Det er to farger som jeg trolig ikke hadde valgt av meg selv, men som passer supert sammen :)

Oppskrift: Pickles sin "Kjole med tvist"
Garn: Pickles summer wool i fargene #007 og #012
Pinner: 4mm
Str: 4-5 år
Jeg er kjempefornøyd med kjolen, men som alltid med Pickles.
Erfaringsmessig er størrelsene så små!!
Denne kjolen ble strikket i størrelse 4-5 år og passer flott til jenta mi på snart 3 år.
Myk og deilig sommerkjole - i sommerull.
Perfekt til lek og bevegelse - og fin til en sommerfest også ;)

♡ Just lovin' it! ♡
Ha en fin torsdag! ;)

5 kommentarer:

frksnupp sa...

Kjempefin kjole! Nydelige farger og så kult med matchende Converse :)

Lisbeth sa...

Nydelig :)

❤ Kaia sa...

Såå fin...
Og for en flott modell du har....
3 år allerede, fy søren som tiden går.....
Håper du har hatt en fin sommer...

Klem fra Kaia

SNILLPIKE♥ sa...

Knallfin kjole, ser vanskelig ut å strikke. FLINKING.

Og modellen din er et skikkelig sjarmtroll, HERLIG!!!

God helg til deg og dine, klem.

Made by KKann sa...

Hei hei!!

Flott kjole!
Flott tvist - flotte farger - litt fremmede sammen kanskje - men veldig fint!
Og sist men ikke minst - flott jente!!

KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...