torsdag 12. desember 2013

Julehilsen 2013 på gang ✡

Kos med stempler etter gammelt...

Det nærmer seg jul og julekortene våre er klare for utsending.
Vi hadde flott vintervær i helga og alle 4 barna var hjemme på søndag.
Det var bare å få dem ut i snøen og knipse mens det ennå var lys utendørs :)
Årets julekort bestilte jeg hos elitefoto på nettet søndag og hentet dem
i sentrum hos R. Aardal foto på onsdag ettermiddag.
Veldig fornøyd 
Julehilsen fra oss - Julen 2013

Det er mange kjente "snikere" her inne som kommer til å få julehilsen fra oss,
men la gå... en liten sniktitt går vel bra :)


På baksiden av konvoluttene har jeg et personlig familiestempel kjøpt på ebay.


Et lite glimt fra gangen oppe...
,... er i ommøbleringsmodus siden 3 av barna skal bytte rom!
Jeg mister mitt hobbyrom med alle scrappetingene, så nå er blant annet denne hylla/skjenken havnet i gangen med en del stempler og ark i enn så lenge.
Det kommer ikke til å se slik ut der lenge, bare litt til.
Nå før jul vet jeg ikke om jeg rekker så mye utrydding, nedpakking, skroting og kanskje salg av scrappeting fra hobbyrommet.
Har jo konfirmant i mai 2014, så det er mye papirarbeid som gjenstår til våren.
Det gleder jeg meg til :)


Jeg minner om frist for å bli med i min

Flott og praktisk familiekalender for 2014 i samarbeid med @detskjer.
Avsluttes 15. desember kl 21:00.

☕ Bli med da vel ツ

2 kommentarer:

Anne sa...

Så koselig kort! Virkelig raskt levert. Vi har ingen barn så vi pleier å kjøpe kunstkort på bokhandelen. De har så mye fint, spesielt med gammeldagse nissemotiver ;)

Ønsker deg fine førjulsdager fremover!

Marianne sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg:-) Flotte julekort du viser frem, her blir det kjøpekort i år. God helg til deg og dine! Klem Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...