søndag 4. mai 2014

40-års kort til min kjære broder! :) ✪

Forsiden av kortet til Per Tore

Min lillebror Per Tore ble 40 år den 28. april.
Dagen er blitt behørig feiret på en fantastisk kjekk fest med masse kjentfolk.
I går var det tid for en roligere markering med familien,
så kortet ble snekret kjapt sammen
- etter konfirmantkortet til Dino. To kort på en dag! :O
 
Bildet på forsiden ble tatt på Nassau, Bahamas på ferieturen i fjor sommer.
Det var litt varmt og mye moro på stranda ^_^
Korken burde vært Carlsberg, men jeg hadde kun den ene liggende...

 
Innsiden av kortet med dikt og plass til personlig hilsen
- bildet fikk jeg på snapchat med ham, LOL ^_^
 
Et kjapt kort levert uten de store detaljene - men akkurat passe info til å legges ut.
Broder'n er en ihuga Liverpool-fan,
så den rosa hatten samt fotball var basisen for kortet her :)
 
Baksiden av kortet... og for de som ikke liker fotball...
You'll Never Walk Alone.. - Liverpool FC.
 
I dag er det aktivitetsdag med Barnas Turlag her i by'n.
Jeg skal hjelpe til med kajakk-aktiviteten.
Gleder meg til 3 timer med utendørs moro.
 
Nyt! :)

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Du imponerer :)
Flink med hendene og kjempe kreativ! Kortlaging har ikke jeg tålmodighet til....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...