fredag 23. mai 2014

Konfirmasjonskort til Synne ✪

Forsiden på kortet til Synne
- det nydelige bildet er "lånt" fra facebookprofilen hennes

 
Det går i konfirmasjonskort til flott ungdom.
Dette kortet er til Synne - også hun er allerede konfirmert.
Det nydelige bildet av henne i flotte bunaden er fra konfirmasjonsbildene hennes :)
 
Synne er ei hestejente og hun elsker blått.
Jeg hadde heldigvis en hestecharms liggende og papirene måtte gå i blåtoner.
Fant dessverre ikke mønsterark med hest på.
 
Kortet til Synne hadde jeg tenkt å lage etter samme mal som til de andre konfirmantene,
men jeg var litt kjapp i klippen og kuttet av "flippen".
Jeg valgte i stedet denne varianten ;)
 
Kortet har to sider foran - den ene litt bredere enn den andre
Innsiden med kloke ord på sidene og plass til penger på ene siden.
I midten er det laget plass til personlig hilsen.
 
Noen detaljer fra kortet:
 
 
Og her er kortet utslått og sett bakfra :D
 
 
Det kommer 2 konfirmantkort til i bloggen før jeg gir meg for denne gang.
Kjekt, men det tar litt tid. Jeg koser meg med kortlaging..
Det er forresten siste kort ut med "pyntekant" med blonder.
Greide å knekke hele puncher'n da den hang seg litt opp.
Jaja, både jeg og utstyret er litt ute av form :P
 
Ryggen har "klikket", så jeg klarer nesten ikke stå.
Det føles litt bedre å gå,
verre å finne noen god liggestilling.
"#"#(/#¤" prolaps, den kan gi seg nå.. :))
Håper på en langt bedre dag i dag!! ^_^
 
Fin fredag til DEG ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...