søndag 18. mai 2014

Klassekos på Sørstrand

Koseplasser finner man over alt - denne er kun egnet ved fjære sjø.. ^_^

Mai måned fyker avgårde og jeg har så mye jeg skulle ha gjort.
Planene mine blir stadig avbrutt av andre avtaler og møter som krever tid og energi også.
Konfirmasjonen til min eldste datter nærmer seg.. neste helg skal det skje.
Og ja, jeg har "litt" å gjøre på denne uken.

Det er likevel mye kjekt og sosialt i disse avtalene og innkallingene/invitasjonene vi får nå.
Som grill & kos med klassen til førsteklassingen min på Sørstrand i forrige uke.
Det var svært så vindfullt, men veldig kjekt :)
Rett fra frisøren med sønnen og henting av pappa'n og lillesøster,
så var vi klar etter jobb, thihi :D

Her er bro nr 2 knipset fra "Flatholmen".
Til info - brua og Flatholmen vil bli offisielt åpnet/innviet mandag 19. mai.
Det skjer samtidig som TV2 skal filme og Widerøe's flyr over Sørstrand.
Det blir mye folk og moro der - på den dagen også ;)


 Det var grill, prat, krabbejakt, volleyball, fotball,
sykling, plukket skjell og "kokkelurer" i fjæra.


Godt med varm kakao i blesten! :)


Etter et par timer var vi klar for retur.


Takk for laget med herlig gjeng
- og det er alltid stas og spennende å være på Sørstrand!


Det ble knipset mange bilder fra nasjonaldagen i går.
De kommer i bloggen.
Jeg håper jeg får litt tid til blogg og hilsener denne uken, men lover lite..
Trenger vel kanskje tiden til det som gjenstår... :o

Jeg fikk forresten innviet mitt nye leketøy i går på 17. mai -
en Sigma DC 18-250mm 1:3.5-6.3 macro HSM..
Tok du den..? Jeg skjønner bare det første og macro, thihi ;)
Veldig fornøyd - har savnet ei skikkelig linse (eller objekt som det heter)
siden jeg mistet det forrige i asfalten...

Skal knipse som bare det på konfirmasjonen, så da må utstyret være i orden.
Nå er det kjekt å knipse igjen :D

Ønsker deg ei flott, ny uke!

1 kommentar:

Bundingen sa...

Har ikke vanskelig for å sette meg inn i hvor travelt det er denne tida. Men det kommer roligere tider når barna vokser til.....
Men som du sier, kjekt er det!

Ønsker deg ei fin uke, og lykke til med konfirmasjonen!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...