tirsdag 13. januar 2015

Luftetur i stormen ♒ϟ

Sjøsprøyt på Sørstrand Folkepark :D


Jeg har mine daglige lufteturer. I dag gikk ferden til Sørstrand.
Siden det har vært skikkelig storm her de siste to døgn, så ble kameraet med for å knipse litt vær :)

...og føltes som -1*C... Nesten neglesprett!


Sørstrand er et flott turområde ved sjøen. 
Jeg liker meg godt i sjøkanten og kan se og høre på havet både vel og lenge.
I dag måtte jeg passe meg for svært glatte svaberg og for en evt ufrivillig dusj av store bølger ^_^




Mye rusk, plast, rekved og tang har blitt kastet inn på stranda og langs svabergene


Fikk ei skikkelig haglebye sammen med vindkastene. Ikke mye behagelig.


Mye vær i lufta :)


Vi merket ikke mye til orkanen "Nina" som herjet i helga, 
men denne stormen merkes godt. Håper strømmen holder gjennom det hele. 

Ha en fin tirsdag! :)

5 kommentarer:

Bundingen sa...

Takk for fine bilder av været! Her inne i dalene lever vi så beskytta for vær og vind, men for meg som er vokst opp på Nordvestlandet gjør det seg med litt ruskevær en gang iblant. Så lenge det ikke er store skader av uværet, er det en opplevelse, synes jeg.

God tirsdagskveld fra Ingunn

Siddis back home sa...

Ser at du har hatt nærkontakt med Nina! Her var det ikke så mye vi merket til stormen. Flotte bilder! Ha en fin kveld hos deg!

Fjällripan sa...

Fina bilder från havet och stormen! Havet har en sån härlig färg och jag avundas er som har både fjäll och hav!! :D

och tack så mycket för din hälsning på min blogg!! :D

Made by KKann sa...

Flotte bilder av uværet.
KlemAK

Lisbeth sa...

Jeg liker ruskevær! Godt å kjenne på naturkreftene synes jeg, selv om det får være måte på av og til ;) I dag blåser det godt hos meg, jeg koser meg inne i varmen med fyr i ovnen, te i koppen og strikketøyet i nærheten :)Dagen i dag blir nok en innedag for min del ;) Ha en finfin blåsbortdag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...