tirsdag 3. mars 2015

Denver-sokker ✶

Okergule kosesokker til meg selv


På tide med litt strikk til meg selv. Iallfall supplering av ett par med tjukkelabber i vårfarger. 
Klar for å nyte lysere tider. Da er det supert med egostrikk etter dette flotte mønsteret. 
Jeg har ett grått par fra før - se innlegget her

I min iver så er ikke sokkene dampet før fotoshooten ^_^

#denversokker



Garn: Du Store Alpakka sitt garn Sterk
2 nøster gullgul #835, 1 nøste naturhvit og 1 nøste turkis fra den lokale garnbutikken
Pinner: 2,5mm og 3,5mm
Str: ca 40




Ha ei fin uke! ;)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

De ble kjempefine i de fargene du har brukt! Dette er sokker jeg virkelig liker og har strikka mange par av.

Klem fra Ingunn

Kirsti sa...

Så fine sokker! Likte spesielt paret i gult!

Anne-Eddie sa...

Fine sokker! Likte kanten oppe og fargene spesielt! Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...