onsdag 18. mars 2015

Hue med vri

#huemed vri - oppskrift av "litloogkalen


Det har blitt en del luestrikk og garnslanking de siste ukene.
I tillegg har det vært stadig bedre vær. Det blir automatisk enda mer utetid av sånt.
Den sosiale biten på nettet lider, jeg er dessverre kjempelite online.
Blogger ei lue her og ei lue der, legger igjen en kommentar her og der.

Jeg er iallfall kjempeheldig med bloggbesøkene. Dere er trofaste og kikker innom støtt og stadig.
Så herlig! :D Tusen takk !!! 

Jeg kan bare bli bedre og legge igjen flere spor oftere.
Hold ut... ^_^


Tilbake til luestrikken... Dette er en klassiker og jeg har strikket flere varianter i ulikt garn tidligere.
Kjempeflott lue, mønster og passform. Tror jeg må ha meg ei slik selv - på tide! :))


Garn: Litt over 1 nøste Trysilgarn Superwash ullgarn farge #230
Hadde 3 nøster liggende...
Pinner: 4mm 

Jeg burde brukt 4,5mm  ihht oppskrift.
Luen passer vesla i huset på vel 4 år...Nok ei lue til henne altså... ^_^




Ha en strålendes fin onsdag!! ;)

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Lekker lue.
Lekker farge.

KlemAK

Liv Janne sa...

Åhh, du er så flink, Eli Kristin, både til å blogge og strikke! Lar meg stadig vekk imponere. Er inne og kikkar på inspirasjon til nokre lueoppskriftar - du har jo så mange fine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...