fredag 3. juli 2015

Milles vintersett ❅

Milles vintersett i lys mint


Jeg har strikket ett sett til vesla mi med tanke på høsten igjen...
Det ble ferdig i forgårs, men grunnet fantastiske 30'C og strålendes sommervær var vi opptatt med tur og badeliv :)

I dag ble det plutselig overskyet med solglimt.. så kom havtåka sigende inn.. og er her ennå.
Rimelig kjølig - og passelig tid for en kjapp fotoshoot for å prøve settet :D


Myk og god hals i myk merinoull


Oppskrift: Milles vintersett hos Myke nøster
Garn: Ca 5 nøster Drops baby merino #28
Pinner: 4mm og 4,5mm
Str: 3-6 år til vesla på vel 4 1/2 år

Garn og mønster er bestilt hos Myke nøster.




Vesla er kjempefornøyd med lua og halsen heldigvis.
Hun elsker å bli med i den lokale garnbutikken, kikke på stæsj og garn.. Elsker å gå med ull.
Jeg smelter jo av slikt ^_^

Har noe til eldste datter på pinnene nå. Deretter har jeg noe til Jr på planen. 
Garn og oppskrift ligger klar.
Så datt det plutselig inn ei oppskrift i dag.. og plutselig hadde vi kjøpt inn garn til prosjektet.
Ja altså. vesla og jeg måtte på garnbutikken før stengetid... ^_^

Får se hva som vinner. Eldste datter holder meg med selskap, så da kan jeg ikke strikke på hennes..
Det er "hemmelig", en gave sammen med gaven til bursdagen i neste uke.. ;))

Nyt helgen. Satser på at sola kommer tilbake i morgen tidlig :D

1 kommentar:

Bundingen sa...

Lekkert sett til vakre Veslemor! Rene foto-modellen!
Kjekt å ha noe på lur til høsten, men nå skal vi ha flere finværsdager og virkelig kjenne på sommergleden.

Klem fra Ingunn, heime i Uvdal og oppe i otta. Det var noe med den sommernatta som "ikkje skal sovast bort".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...