lørdag 26. november 2016

Hue med vri

Syrinlillafarget hue med vri til ei bursdagsjente
Foto fra min instagram @elishideout


Det er dårlig med oppdatering her, men det er den tiden på året.
Det er mørkt når jeg skal på jobb og mørkt når jeg kommer hjem fra jobb.
Det blir dårlige bilder innendørs, så prøver å knipse litt i helgene om jeg husker på det :))

Jr var i bursdag i dag til ei jente i klassen som fylte 9 år.
Hva skulle jeg finne på...? Kjedelig å bare gi en 50-lapp som er ca verdi på gavene..
Hun har nok fått Tora-pannebånd fra før...

Vel, hadde to nøster med Drops Lima i samme farge.
Det ble ei hue med vri i går kveld ^_^
Lenge siden jeg strikket de der, kjekt igjen.

Hue med vri - godt med ull på toppen! ^_^

Oppskrift: Litlo & kalen sin gratisoppskrift "Hue med vri"
Garn: Drops Lima - litt over ett nøste i farge  #4434
Pinner: 5mm

Str: Str barn til en 9-åring

Hue med vri i Drops Lima

Fin lørdagskveld! :)

3 kommentarer:

Birtes tur- og idéblogg sa...

Hjemmelagde gaver. Ingenting er bedre. Tøff lue og gøy innpakning. Du, altså.. eg heier på deg!
Klem og klem

Barwitzki sa...

Veldig fint. Hjemmelaget gave er best.
God første Advent deg og dine. Klem fra Vioa
Skiskyting begynner :-))

Bundingen sa...

Så lekker farge på den lua! Tenker det ble en populær presang. Takk for en hyggelig hilsen hos meg! Julemarkedet vårt ble ikke besøkt av så mange, dessverre, men det tatt i betraktning, ble ikke salget så verst. Nå hadde jeg tenkt å roe ned strikkinga, men så fant jeg ut at noen rulleluer kunne være tingen til noen småjenter jeg er gammeltante til. Kanskje jeg kopierer deg nå til en av dem? Mye av snøen vår forsvant i mildværet, og nå er det bart på hovedveiene og delvis glatt/strødd på sideveiene.

Ønsker deg ei fin adventstid!

Klem fra Ingunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...