søndag 6. november 2016

Tora-pannebånd igjen :)

Påfyll av Tora-pannebånd i ullgarnet Lima fra Drops

Jeg holder på med litt egostrikk, men innimellom er disse pannebåndene veldig kjekke å strikke på.
Trodde en genser på pinner 7mm skulle være kjapt gjort, men jeg har brukt mye lenger tid enn forventet.
Disse går unna og er søte smågaver å ha på lur til bursdager og sånt fremover.
Burde jo ha startet på noe julegavestrikk, men... Best under press, hihi!!


Oppskrift: Tora-pannebånd fra Klompelompe-boka "Strikk til baby, barn og voksen"
Garn:  Fra garnlageret - Drops Lima i ulike farger,
Lys grå, grå, naturhvit, lys rosa.

Pinner: 4mm
Str: 4-10 år

PS - icordbåndene er ca 90 cm lange og laget med en strikkemølle ;)


Knipset bildene i dunkelt ettermiddagslys i går... Korte dager nå.

Gikk på Brandsøyåsen i dag igjen etter gammelt. Fikk iallfall en nydelig tur i solskinn og 4'C :)


Fin søndag videre! :)

5 kommentarer:

Birgitte sa...

Det var en fin samling pannebånd! Jeg ble faktisk ferdig med en julegave i dag, er imponert av meg selv :)

Anita sa...

Så fine, lure du som klarer å lage opp lager!! ;)
Herlighet så nydelige bilder fra Sørstrand!!! Fantastisk! Kjekt å følge med deg her også, selv om eg har vært en slaur på bloggene i det siste, blir for enkelt med Instagram desverre, men NO altså! ;)

Anitaklem (back in "bissniss"?)

Line Kristine sa...

Veldig kjekt å ha noe liggende i et gavelager, ja. For plutselig får man bruk for en gave :)

Made by KKann sa...

Aahhh - de er sååå fine de pannebåndene.
Og flotte bilder - fra nok en fin tur.
Ha en finfin fredag og god helg.

Bundingen sa...

De er så fine disse Tora-pannebåndene! Tenkte jeg skulle strikke noen flere til julemarkedet om 14 dager, men får se hva jeg rekker. Akkurat nå har jeg to luer på gang etterat jeg ble ferdig med det sjette Denver-sokkeparet i går kveld. Nydelige tur-bilder igjen hos deg. Så kjekt å se! Her har det vært full vinter ei uke, men har ikke fått utnytta den noe særlig da jeg ikke har vært helt i strekk. Er optimist og på bedringens vei.

Riktig god helg fra Ingunn

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...