fredag 29. desember 2017

Julepotpourri

Jeg og firkløveret mitt 💖

Julen betyr familietid, god mat og tid med hverandre.
Eldste sønn kommer hjem, mye besøk av familie & venner og barnas venner, tradisjoner.

Jeg jobbet 2. og 3. juledag, ellers har jeg tatt meg fri.
Vi snur døgnet og koser oss sammen. Hver for oss. Lufteturer utendørs og nødvendige gjøremål.
Mer kos og familietid.

Årets familiebilde ble av meg sammen med mine 4 barn. Altfor sjeldent at vi er samlet nå.
Bilder ble tatt i full fart før vi skulle i julemiddag hos mine foreldre sammen med storfamilien.
Dårlig fotolys inne med spot'er i taket som lyser rett ned på oss.
Og vanskelig å stå stille og se samlet på kamera, haha!! Tradisjon det også 😂

Desember måned er supertravel, men koselig likevel.
Julefester og juleavslutninger, julebord, klasse-julekos, julegavehandel og julegavestrikk.
Julekort, juledanseshow og julepynt og julenedvask. Ikke alt man rekker over, thihi!

Julekos og forberedelser....
Julegavehandel med eldste jenta mi 💓 Julekort. Adventsgaver. Ventetid.

J U L A F T E N
Julaften - noen glimt fra hjemme hos oss.
Resten fra mine foreldre hvor vi var samlet 15 stykker, små og store,  på det meste 💖

1.  J U L E D A G
Julebrunch hos bror & svigerinne 💝
Tradisjon hver 1. juledag. Nydelig mat, kortspill/brettspill og familiekos.
I år var bowlingen stengt, så ikke noe juleoppgjør på familiebowling denne gangen ^_^

Årets spill var "Kortskalle" og "Stor i kjeften" ^_^


Julestemning 😅

Litt gjøremål i dag også. Få litt orden på huset igjen før vi får besøk i morgen.
Her skal vi feire nyttårsaften med nyttårsmiddag hos mine foreldre igjen samt barnekjippen og  KJIPPEN !

Nå er jeg ferdig med siste strikkeprosjektet og har litt ymse garn i skuffer og kurver.
Ingen konkrete strikkeprosjekt på planen akkurat nå med oppskrift & tilhørende garn.
Det er krise. Hva skal strikkes og hvilket garn skal jeg plukke frem fra lageret?? 👀😮😜

Nyt romjulen videre!!! 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...