tirsdag 5. mai 2009

Hatlesetnipa (583 m.o.h)

Jeg var med basen på en herlig tur til Hatlesetnipa i ettermiddag. Jeg har ikke vært der før, så det var artig å gå med livlige kjentfolk som viste veg :)

Første varden på 468 m.o.h på veg opp fra Grov til HatlesetnipaFørste varden på 468 m.o.h på turen fra Grov til Hatlesetnipa

Hatlesetnipa 583 m.o.h - utsikt mot Florø og øyeneTil topps - Hatlesetnipa 583 m.o.h. Nydelig utsikt! :P

12 av 13 som var på Hatlesetnipa sammen ;)12 av 13 samlet på toppen av Hatlesetnipa kl 19.09 i kveld :)
Du kan også leser mer / se flere bilder her.

5 kommentarer:

Made by KKann sa...

Ååå - så herlig..så heldig du er som har mulighet til å traske av sted på slike turer!

Ha en super onsdag!

KlemKKann

Elisabeth sa...

Oi, dette såg kjekt ut.
Jeg har hatt så liten tid til å være på nett i det siste at det er blitt dårlig med kommentarer dessverre

KLEM

Anonym sa...

Hei hei. Så fine bilder. Herlig natur dere har altså.
Og takk for hilsen og besøk i bloggen. Jeg er litt sløv om dagen selv, usj. Litt rart å blogge for så få lesere, tror det tar litt tid å venne seg til det. Jeg savner storbloggingen, men jeg savner virkelig ikke at hvem som helst kunne lese.
Ellers er vi stort sett bare ute om dagen og koser oss fra morgen til kveld så jeg får legge litt av skylden på vår og være også.
Uansett, fortsatt god kveld. Ha en fin morgendag. masse klemmer.

Astrid sa...

Det er så koselig å se alle disse herlige bildene du tar på turene dine, og jeg kjenner at jeg får lyst til å hive meg med....hi-hi
Kikket langt og lenge på den nydelige firbente vennen som var med dere på denne turen:-)
Håper alt er bra med deg Eli.
Ha en strålende fin helg!

Klem,
Astrid

mayzan sa...

Takk for titten hos meg og kommentaren fra deg =)
Så koselig =)
Nå har jeg snoka rundt hos deg og mye flott hos deg da gitt =)
Takk igjen og bare å titte innom igjen =)

Ha en herlig helg =)
HIlsen May-Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...