mandag 11. mai 2009

Bursdagskort til min pappa! ♥

Min kjære pappa Ivar blir 59 år i morgen 12. mai og vi gratulerer deg hjerteligst med dagen ♥ ♥ ♥ Rotet litt i gamle bilder i januar og fant frem igjen et par av disse til bursdagskortet m/tag.. Begge bildene er tatt på 70-tallet, he-he :D

Fremsiden av kortet - bildet av pappa er fra 70-tallet, tatt i Bremanger
Detaljer fra fremsiden
Detaljer fra fremsiden
Personlig hilsen er sladdet bort. Tag'n med en til hilsen og bilde på er gjemt bakom arket som er sladdet.
Fremsiden av tag'n
Baksiden av tag'n. Bildet er tatt av min far og meg på båttur midt på 70-tallet i skjærgården ved Florø.Jeg & min far på båttur i øyene :D

The end! :DVi kommer på middagsbesøk, tjo-ho!!

9 kommentarer:

Riet sa...

Ohhh wowww,what beautiful,l love the papers.

Hugs Riet.x

Inger Marie sa...

Så flott kort du har lagt til faren din.
Nydelige farger og så personlig og flott når du har brukt bilder.
Håper du har det bra?
God klem

Elisabeth sa...

Kjempeflott kort til faren din. Dette blir han nok glad for. Koselige bilder på...

Lise Katrine sa...

Kjempestiligt kort, tipper pappaen din vart glad!
Pappan min hadde bursdag i går, men er ikkje blitt noko kort på han enda, spørs om det blir noko.... he he, tiden vil vise. Plutselig får eg eit innfall ;)
Likte iallefall kortet ditt kjempegodt!!
Klem, Lise

Astrid sa...

Nydelig kort du har laget til pappa`n din Eli! Tenker han ble svært glad for det spesielt med tanke på de fine bildene du har med på kortet:-)
Håper dere har hatt noen koselige timer under feiringen idag:-)
Ha en fin uke.

Klem,
Astrid

Nina sa...

Heisann, Eli Kristin.

Utrolig flott kort du har laget, og såååå stilig med de gamle bildene på. Tenker papsen ble fornøyd!

Ha en strålende onsdagskveld :)

Klemmer fra Nina

Made by KKann sa...

Såååå flott - grattis til pappa`n!!

KlemKKann - Go` natt!

Karialov sa...

kjempe flott kort du har laga til pappaen din. :) han blir sikkert kjempe gla. :)
ha ein fortsatt flott dag. :)

Nora sa...

I LOVE the photos in your card!
Your blog is beautiful and inspiring. Thanks for sharing your photos ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...