fredag 1. mai 2009

Uførefjellet (310 m.o.h.)

I dag er det første mai, fridag og jeg stakk til skogs i det flotte været. Turen denne gang gikk til Uførefjellet 310 m.o.h. Det ligger på høyden ovenfor Sundefjelltunnelen.
Avgang fra Trafostasjonen på Grov, følg stien til venstre oppover. Du passerer et vatn, gå videre til du kommer til toppen - en flott utsiktsplass hvor du ser ut til byen og øyane. Fulgte skogsstien tilbake igjen. Det er ingen merking, men stiene er lett å følge :D Det er min beskrivelse av turen, hi-hi!
Her er noen bilder fra Uførefjellet - og flere ser du her om du vil! ;)

Utsikt innover fjorden mot Grov - du ser Hatlesetnipa i midten der! :)Utsikt innover mot Hatlesetnipa

Et vatn som man passerer på veg mot toppen av UførefjelletVannet som man passerer på veg mot toppen

Utsikt fra toppen av Uførefjellet mot Florølandet og øyenePå toppen av Uførefjellet - utsikt mot Florø og øyene

Stemningsrapport på veg hjem. Fikk en MMS fra min kjære, så jeg sendte en tilbake. Vi koste oss begge på hver vår kant, hi-hi! :)Stemningsrapport hjem - fikk en herlig MMS fra min kjære som koste seg hjemme.
Denne sendte jeg hjem. Vi koste oss begge to på hver vår kant, hi-hi ;P

2 kommentarer:

Sonja sa...

Vilka underbara bilder o vilken härlig promenad det måste ha varit!!!
Najs!
Hoppas allt är gott med dig!

Kram, Sonja

Made by KKann sa...

Åååå sååå deilig! Så heldig du er som har slike flotte fjell å klatre i!! Herlig herlig - ja det har vært en super dag her også - jeg har vært i hagen å kost meg - ferdig med alle vår-må-gjøre-tingen..deilig!

Ha en super 1.mai kveld!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...