torsdag 14. januar 2010

ABC - bokstaven P


  Den norske versjonen ABC i ord og bilder i regi av Petunia

Jeg har stått over noen bokstaver, men nå er jeg forhåpentligvis tilbake for å følge de neste bokstavene. Det har vært travle tider og mye som har skjedd, så jeg gleder meg til mange bloggbesøk og kontakt med nye og gamle bekjentskaper igjen :)

P må stå for navnet til min kjære sønn Patrick. Han er som oftest på farten enten det er trening eller kompiser og andre aktiviteter, så han vises derfor ikke så ofte i bloggen min lenger. Det er vel stort sett de to yngste som er nær kameralinsen min. Det her er derfor et ypperlig påskudd til å vise ham frem litt også, hi-hi! ;)

Patrick er den eldste av mine tre barn og født i 1995. Han er altså blitt hele 14 år og i april er han konfirmant. Jøss som tiden flyr! :) Han begynner å få skikkelige fjortis-fakter også, men så langt er det bare kjekt... med noen få unntak som når jeg kaster noen blikk innom rommet hans til tider, hi-hi!! Han er selvfølgelig svært opptatt av kompisene sine og de er det mange av. Utrolig artig gjeng :P Fotball er viktig døgnet rundt!

 Patrick

 
Det var mitt bidrag. Ha en super dag!

12 kommentarer:

Madame sa...

Sikke nogle dejlige billeder af dine store søn ;-) Det var et godt valg til blogstav P!

Jeg håber, du er med igen i morgen med den svære opgave Q ;)

Elisabeth Augusta sa...

En flott gutt i en herlig alder. Det kan vel gå hett for seg til tider (det gjorde det ihvertfall her, med alle tre) men så masse herlig liv man får på kjøpet ;-)

Petunia sa...

Kunne ikke ha blitt noen annen P fra deg! Kjekk gutt du har!

Tania sa...

For en flott gutt! Herlig smil på han også:-)
Ha en fin kveld!

Melusine sa...

Nydelige bilder av din eldste sønn, kjekt er det å kunne vise podene fram :)

Anonym sa...

Takk for kommentaren hos meg.
Det er virkelig en god gutt du har her.
Rotete rom blir du ikke kvitt før de flytter hjemmenfra, men da savner du det!
Ha en flott kveld

Vilt og vakkert sa...

Heisann1

Hyggelig at du stakk innom! Patrick er ut til å være en kjernekar..... og jentenes store drøm??? Er nok lenge til før du maå dele han med en annen...
Ha en fin helg i vente

Vilt og vakkert sa...

Huff her ble jo meninga en helt annen. Slik skulle det være:
Er nok IKKE lenge til du må dele han med en annen!

Donald sa...

Det er nogle dejlige billeder, skal jeg lige love for. Du er heldig at have sådan en dejlig søn - og han er heldig at have dig :-)
Jeg sender en "P" hilsen :-)

Tino sa...

Så fine bilder av en flott og kjekk gutt!
Ønsker deg en fin helg, klem :)

Made by KKann sa...

Hei hei - flotte bilder av en flott gutt! Ungdommer er herlige..

Ha en alle tiders fredag.

KlemKKann

Astrid sa...

Flotte bilder av Patrick!!
Litt av en sjarmør;-))
Ha en riktig god helg Eli!

Klem fra Astrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...