lørdag 2. januar 2010

Svoger'n har fylt år!

Godt nytt år alle sammen! Det har vært stille her på bloggen, men noen oppdateringer vil komme fremover ;)

Mikael ble 33 år på 1. juledag. Den dagen var vi i julelunsj hos min bror Per Tore & Linda Beate. Vi gav ham gaven sammen, så kortet ble derfor fra oss alle. Slik ble det til proff-syklisten i familien :D


Bildet av ham tok jeg under et gateritt i Sandefjord juli 2009
... ellers er tags fra klesplagg kjekke å bruke :D

Lomme til penger/gavekort til venstre,
sladdet hilsen til høyre

Nærbilde av lommen :P
 
Baksiden av kortet

Jeg fikk meg bl.a. et nytt leketøy til jul av mine kjære, nemlig ei ny linse til kameraet mitt - ei Canon Ultrasonic 70-200 mm. Den ble testet ut og jeg har tatt alle bildene i dette innlegget med den. Ikke helt egnet innendørs nei, iallfall ikke i vanlige rom. Måtte stå nesten på motsatt side for å ta nærbilder, hi-hi! :D


Her er et par bilder fra julelunsjen også. Siden jeg stod på andre siden av rommet var det ikke alle som var klar over at jeg var i gang...  :)


Min bror kokken

En sulten gjeng som gleder seg til nydelig julelunsj

En mett og fornøyd jubilant

 ♥ Nyttårsklem og gode ønsker for 2010 til alle mine gode og flotte venner. Ser frem til et godt, nytt blogg-år med mange nye bekjentskap og koselige bloggbesøk♥

4 kommentarer:

Anita sa...

Godt nytt år!!!!
Så flott et kort!! Lurt med de tags'ene!! Det ble tøft!
Og heldig-grisen!!!!! Så kjekt med et nytt leketøy!!!
Så ut som dere koste dere, ja, slik skal det være!
Ha en fin avsluttning på jula!
Klem ;)

Nina sa...

Hei, og godt nytt år *klem*

Knall tøft kort du har laget, stilig å bruke merkelapp fra klær!!

Ha en super søndag!!

Klem fra Nina

Lise Katrine sa...

Godt nytt år!!
Så knalltøft kort du har laga, det måtte no jubilanten bli glad for :)
Og så kjekt å få et nytt leiketøy til jul, rekne med det ikkje er så lenge før det har vert på fjelltur. Du tar kjempefine bilder, så gledar meg til å sjå resultatet ;)
Ha ei fin veke!

Klem, Lise

Made by KKann sa...

Ojojo så kuuul linse - herlig..skal bli morro å se flotte bilder framover!

Ønsker deg GODT NYTT ÅR - og håper vi blogges masse i 2010!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...