søndag 6. november 2011

Julegaveprosjekt... kanskje!

Julen nærmer seg med stormskritt og jeg har planer om å lage noen julegaver.. Jeg har mye annet på prosjekt-listen (aka to-do listen) som jeg ønsker å prøve meg på også, men julegaver først.

Det du ser i bildet over har jeg heklet på de siste par kveldene. Selvfølgelig gikk jeg tom for garn på SISTE omgangen i går kveld og må kjøpe et nøste til på mandag. Ventingen er nesten ikke til å holde ut, hehe! Planen er at dette er en julegave, men jeg frykter at det sånn helt plutselig kommer til å bli tatt i bruk av meg selv, haha :D Jeg har aldri heklet noe sånt før og jeg liker det mer og mer. Dessuten var garnet godt å hekle med og jeg som har dilla på grått er helt hektet på dette koksgrå garnet som heter Drops Delight. Det er nydelige fargenyanser fra det mørke til det lyse. Jeg skal gjøre det ferdig i morgen og blogger det nok raskt etterpå, så da får dere se hva jeg har holdt på med ;)
I påvente av sluttføring av prosjekt 1 der oppe, så skal jeg begynne på prosjekt 2 nå. Merkelig nok er det i grått også og skal være en julegave. Hva det skal bli får jeg holde hemmelig enn så lenge, men at jeg er inspirert av en kreativ og dyktig blogger skal jeg ikke legge skjul på... thi-hi! :) Dette blir strikk i garnet Drops Eskimo. Det blogges når det er ferdig. Kjekt å prøve seg på litt forskjellige ting og det er så fantastisk mye moro man kan lage der ute. Lenge leve idèmylderet i bloggeverdenen, hehe!

Får vel ellers bare tilstå at helgens høydare skulle bli cupfinalen 2011 i dag med Brann som tok gullet hem. Vi var  på plass da Brann slo Lyn 4-1 i 2004 og hadde ei fantastisk helg og opplevelse. Denne gang måtte vi bli hjemme og dessverre gikk det ikke som vi håpte på. . Beste laget vant, så gratulerer med gullet til Ålesund, vel fortjent! Dommer'n burde ellers fått seg nye briller og når det gjelder Brann sin innsats i dag... ingen kommentar! O_O Sånn, så var det sluppet ut.

I morgen er det jammen ei ny uke igjen. Helgene går for fort!
Nyt søndagskvelden ;)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Kjempesøtt prinsessepannebånd lenger ned på siden her :)
Ha en fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...