lørdag 5. november 2011

Give-aways on the way! ✌

Vinnerne av min give-away finner snart noe i en postkasse nær seg, thi-hi!

Premiene ble sendt ut i dag og forhåpentligvis dukker de opp hos mottakerne enten mandag eller tirsdag. Det har vært ei hektisk uke her og jeg har ikke rukket over halvparten av det jeg skulle. Sånn er det bare av og til. For å smøre de ventende, så har jeg lagt ved en liten oppkvikker som plaster på såret, he-he! Håper det faller i smak - bokstavelig talt! ;)

G-Anette's Kreativiteter som vant hovedpremien får laget et personlig kort til en mottaker, men det avventes til hun har all nødvendig info for kortet, thi-hi!
Igjen - stor takk til alle som deltok og gratulerer så mye til vinnerne!

God lørdag!

1 kommentar:

Anita sa...

Så koselig!!! Gleder meg til postmannen kjem! :)
Men ikke tenk på at du ikke rakk det før!!! Den som venter på noe godt vettu..... :)
Fortsatt god helg!!!!!
Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...