søndag 7. september 2008

Tatt bilder av en 1 1/2-åring i farta?

Da vet du at det er bare håpløst!! Iallfall sliter jeg hver gang jeg prøver å knipse småtten min. Han ser ALDRI på kamera når jeg skal ta bilder, tvert imot - han snur baken til 0(^_~)0

I går klippet jeg ham på verandaen i håp om at aktiviteten nedenfor skulle holde ham opptatt. Vel - han ville ikke ha noe av klippingen, men vi kom nå i mål etter at søster og venninne kom hjem midt i "hallåien" vår, hi-hi. Snakk om redning! Gutten ble altså klippet og jeg ble fornøyd med sveisen, ju-hu! Litt senere fant jeg ut at jeg måtte jo ta bilde av ham, han så nesten forandret ut med ny look. Det var jo en ny seanse uten like... her er en liten bildeserie som forteller det meste.. Kevin er høyt og lavt på rommet til søsteren sin, gjett om han storkoser seg blant hennes ting. ALT må sjekkes - og kameraet og mamma er sååå lite interessant altså!! Kan ikke annet enn å le, han har humør til tusen og mye artig for seg :) Som du ser - bildene er både ute av fokus og uklare *dåååne*!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi for en herlig liten Kevin du har.
Nydelig var han, og så herlige de er når de er høyt og lavt. Slitsomt men herlig. Poden her er fortsatt høyt og lavt han og (2 1/2 år) det går i ett hele dagen. Utrolig at de orker.
Ha en strålende søndag i heimen, kos deg med mann og barn.

Anita sa...

Hihi, det blir en del full fart bilder her også;) Så herlig han er!:)

Eli sa...

Hallo, vennen!

Det stempelet av den pinup dama er Layla fra Scrappemagasinet. De har flere også, snes selv det er litt moro med et slik frekt stempel i samlinga mi. HI,HI, Hi

Tusen takk for kommentaren også, det var gjette moro å lage det kortet altså. Men en del jobb!

Klem til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...