tirsdag 2. oktober 2012

Bokmerke til ei uglefrelst!

Detaljer fra bokmerket
Jeg fikk en bestilling av en kollega på et bokmerke til ei uglefrelst storesøster. Kan jo ikke annet enn si ja til det, så dermed ble dette bokmerket til. Jeg fikk følgende stikkord som måtte være med: 2 bilder, livets tre, kallenavnet på hverandre, ugler, fargetoner.

Jeg fikk med alle detaljer, men ble nesten redd for at uglene i mønsterarket skulle forsvinne pga alt som skulle på. Det ble dermed "fremhevet" noen få av den skjønne arten, her i grønnfarget utgave, slik at de kom til sin rett likevel :)

Beklager litt dårlige bilder i innlegget. Disse ble tatt med mobilen like før overrekkelse til mottakeren :)
Søstrene sisters - Tonje og Stine 
Har en del bokmerker som skal lages. Deretter blir det stopp. Jeg er nesten tom for nødvendig utstyr, thi-hi! :) Kjekke kjappis-tilleggsgaver er det også ;) 

Fin tirsdag!

5 kommentarer:

metanoia sa...

så fine bokmerker :)
tar du imot bestilling på et par stk eller er det fullstendig stopp ?

Wenche sa...

Flotte bokmerker!! og for ein stilig ide:) Synest det var ein veldig god ide til gaver dette her, men spørs om eg må leige inn deg til å utføre oppgavene:)

Monica sa...

Hei på deg.
så fine bokmerker!!
Mange flotte strikkeprosjekter her hos deg også - flinke du ;)
Ønsker deg en fin kveld, og en fortsatt glad uke ;)
Smil og klem fra Monica

Anita sa...

Heisann!
De bokmerkene dine er bare så utrolig kuuule!!! Enig med deg, det er veldig kjekt å ha noen slike "attåt" gaver, og så personlig!

Her var jammen mye annet spennende også siden sist jeg var innom! (Ja, snakker om tidsklemmma, men tror jeg har kjørt meg skikkelig fast....venter på bedre tider...)
Den høstvesten fra Pickels var bare råstilig i de fargene!!! Jeg har sett litt på den vesten strikket av andre, og ble ikke mindre fristet etter å ha sett din utgave! Den er jo faktisk MYYYE flottere en originalen (uten å fornærme noen håper jeg!) Utrolig fin, og så kjekt å få brukt litt av restelageret da! :)

Nydelige naturbilder hos deg som alltid også!

Nå er det visst påtide å krype i sengen, men har litt kribling i fingrene etter å starte med å legge opp et strikkeprosjekt...(håpløs) Ble ferdig med et annet i kveld og har forsømt stikking i en travel hverdag i det siste, så får se om jeg klarer å besinne meg og være fornuftig...hi-hi....

Ønsker deg en fin-fin uke med dine prosjekt ;)
Stor klem, Anira ;)

Liv Janne sa...

Dei bokmerka din er berre fantastisk flotte! Om du skulle få lyst til å lage fleire på bestiling igjen, så får du gje ein lyd! Har mange som ville blitt glad for ein slik presang:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...