mandag 26. mars 2012

I fjæresteinene på Sørstrand

Sørstrand

For en trøtt mandag. Etter jobb gikk jeg bare rundt og gjespet og kjørte barn hit og dit på trening og aktiviteter. 
Da samboer'n kom hjem var valget enkelt - å sove middag på sofaen eller komme seg ut på tur.
Det ble det siste. 

Jeg kledde meg og stakk til Sørstrand helt alene for en kjapp luftings. 
Fint å gå nede på svabergene tross væte og tåke. 
Jeg tok med meg datteren sitt kompaktkamera, et Nikon Coolpix S5100. 
Passer fint i lommen og tenkte det var greitt å teste det ut også :D


Grått og tåkete i dag


Fjære sjø


Stille sjø


Ikke mye å se i tåka..


Det var ikke noen andre på tur i dag.. vanligvis yrer det av liv :)


Røffe motiv innimellom tang og svaberg, rekved og annet på svabergene


Flotte benker "til låns" :)


Ikke noe særlig med flyavganger i tåkehavet i dag...


Det var lett regn under hele turen, men 9`C og passe varmt på tur.


Definisjonen på duskregn...:
"regn med små vanndråper, lett regn"

...eller som vi sier det her hos oss, fnis....:
"lett, tett regn som spretter i bakken og.... opp i dusken"! ^_^


God mandag videre! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...